وبلاگ شخصی میلاد کرامتلو

طراحی بازی

سلام
این وبلاگ برای به اشتراک گذاری آموخته های شخصیم در زمینه بازی سازی و طراحی بازی راه اندازی شده است .
بنده در حال حاضر در استودیوی بازی سازی دیاکوگیمز فعالم
آی دی تلگرام: MiladKeramatloo@

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

به نام خدا

خواه شما دارای یک تیم متخصص در زمینه طراحی باشید و چه یک برنامه نویس، می توانید از این قواعد استفاده کنید تا بازی خودتان را قابل فهم و لذت بخش  کنید.

وقتی با تیم خود در مورد رابط کاربری بحث میکنید،  خواه یک سیستم HUD باشد، چه یک منوی انتخاب مرحله، یا یک نقشه درون بازی،  میخواهید که همه اینها کار کنند. طراحی رابط کاربری عالی "مخفی" است، یعنی، بازیکن در چگونگی کار کردن رابط کاربری ها گیر نمیکند....رابط کاربری نهان است و بازیکن فقط روی کاری که میخواهد انجام دهد تمرکز میکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۸
میلاد کرامتلو

ترجمه بخشی از کتاب  The art of game design- a book of lenses نوشته Jesse Schell و Level UP آقای  Scott Rogers و سایر مقالات

 مقدمه

همه چیز بازی به صورت مختصر در سند طراحی بازی گردآوری می شود و البته تعداد صفحات بستگی به بزرگی بازی داد، به عنوان مثال کاملن واضح است که بازی تتریس و GTA در تعداد حجم سند طراحی با هم متفاوتند.

سند طراحی بازی، ته تونل تاریک توسعه بازی را روشن میکند

وقتی در تونل تاریک و پر پیچ و خم بازی سازی قرار دارید، سند طراحی بازی آنجا را برای شما روشن میکند و میدانید که چه میخواهید انجام دهید و مسیر های پیشرو را هم میدانید و این مسئله باعث میشود روند توسعه بازی بسیار سریع تر از وقتی شود که این سند را ندارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۴
میلاد کرامتلو